Konkurs na asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

Instytut Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w Katedrze Geografii Ekonomicznej i Planowania Przestrzennego.


DYSCYPLINA NAUKOWA LUB ARTYSTYCZNA
Geografia Społeczno-Ekonomiczna i Gospodarka Przestrzenna STANOWISKO (z oznaczeniem grupy) Asystent w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych


PODSTAWOWE WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE

  1. Tytuł zawodowy magistra w dyscyplinie geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna lub ukończone studia magisterskie na kierunkach pokrewnych np. gospodarka przestrzenna, geografia, turystyka, studia miejskie.  
  2. Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym udział w międzynarodowej wymianie naukowej oraz prowadzenie zajęć.
  3. Umiejętność obsługi platform internetowych i podstawowych programów komputerowych, np. MS Office, ArcGis, Statistica.


DODATKOWE KRYTERIA KWALIFIKACYJNE

  1. Dorobek publikacyjny, w szczególności: raporty, artykuły naukowe, udział w konferencjach naukowych np. seminariach, warsztatach.
  2. Doświadczenie w pracach organizacyjnych na rzecz instytucji lub organizacji
  3. Zainteresowania naukowe w zakresie gospodarowania przestrzenią i w przestrzeni.
  4. Dyspozycyjność i umiejętność pracy zespołowej



WYMAGANE DOKUMENTY KWALIFIKACYJNE

  1. Podanie kierowane do JM Rektora.
  2. Życiorys z wykazem publikacji i innych osiągnięć badawczych i/lub dydaktycznych.
  3. Kopia dyplomu ukończenia studiów magisterskich.
  4. Krótki opis planów badawczych i dydaktycznych.
  5. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępny na stronie: https://www.uni.opole.pl/page/41/pracownicy-dokumenty-do-pobrania.
  6. Oświadczenie kandydata, że Uniwersytet Opolski będzie podstawowym miejscem pracy.
  7. Oświadczenie o dziedzinie nauki i dyscyplinie naukowej


MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Sekretariat  Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej lub pocztą z dopiskiem „konkurs IGSEiGP” , Opole, ul. Ozimska 46 a, p. 15 w terminie od 12.12.2022 do 15.01.2023 r. do godz. 15.00. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do dnia 19.01.2023 r. Uniwersytet Opolski zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłonienia kandydata. Niepoinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.

KLAUZULA RODO
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Opolski z siedzibą przy pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole.
  2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uni.opole.pl, poprzez formularz na stronie: http://iod.uni.opole.pl/kontakt/ lub pisząc na adres: Uniwersytet Opolski - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej http://iod.uni.opole.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów postępowania rekrutacyjnego na stanowisko: ASYSTENTA
  4. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest art. 6. ust. 1 pkt. b i c, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1).
  5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Zakres przetwarzania danych osobowych reguluje Kodeks Pracy oraz ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zmianami). Niepodanie wymaganych informacji (danych osobowych) skutkować będzie niezakwalifikowaniem do procesu rekrutacji.
  6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również bez Pani/Pana zgody przekazywane do państw trzecich.
  7. Dane przechowywane będą przez czas niezbędny dla zrealizowania rekrutacji na stanowisko określone w pkt.3.
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.
  9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.


Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.



.