Konkurs na stanowisko: Specjalista ds. obsługi administracyjnej
Miejsce zatrudnienia: Biuro Gospodarki Nieruchomościami – Obszar Domów Studenta
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi administracyjnej
Wymiar
zatrudnienia: pełny etat
Opis stanowiska:
Do podstawowych obowiązków pracownika będzie należało:
kompleksowa obsługa związana z zakwaterowaniem/wykwaterowaniem i pobytem mieszkańców domu studenta
monitorowanie poprawności naliczonych opłat i nierozliczonych należności za pobyt w domu studenta
nadzór nad stanem mienia, utrzymaniem porządku, bezpieczeństwa osób w domu studenta
współpraca z innymi jednostkami Uniwersytetu Opolskiego w zakresie utrzymania pełnej sprawności obiektu
generowanie zapotrzebowań w zakresie wyposażenia obiektu, pokoi studenckich, środków utrzymania czystości, materiałów eksploatacyjnych etc.
prowadzenie ewidencji i dokumentacji składników majątkowych
realizacja postanowień zawartych w Regulaminie Domów Studenta UO
sporządzanie bieżących sprawozdań w zakresie realizowanych obowiązków
Wymagania:
wykształcenie wyższe
znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
dobra znajomość obsługi komputera oraz swobodne poruszanie się w edytorach tekstowych oraz arkuszach kalkulacyjnych, w szczególności w pakiecie Microsoft Office
samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie
umiejętność zarządzania czasem i realizacji założonych celów
umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
dynamiczną i ciekawą pracę w przyjaznym zespole
stabilne zatrudnienie w instytucji szkolnictwa wyższego na podstawie umowy
zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
świadczenia socjalne
planowane zatrudnienie: od zaraz
Składanie
dokumentów:
• do dnia 05.11.2024 r. godz. 15:00
✔ pocztą
W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpłynięcia dokumentów do Biura.
Wymagane dokumenty należy przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko w Biurze Gospodarki Nieruchomościami – Obszar Domów Studenta”, na adres: Uniwersytet Opolski, Biuro Gospodarki Nieruchomościami, ul. Grunwaldzka 31, D.S. Kmicic 45-054 Opole.
✔ osobiście
W Biurze Gospodarki Nieruchomościami Uniwersytetu Opolskiego, ul. Grunwaldzka 31, D.S. Kmicic, pokój nr 5 (parter) w godzinach 8.00-15.00
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w terminie ustalonym przez organizatora konkursu.
Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowę tylko wybranych kandydatów lub nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyn.
Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone dwa miesiące po rozstrzygnięciu konkursu.
Konkurs organizowany zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696)
Na
dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 24 maja 2018
r. o ochronie danych osobowych” (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).
Klauzula RODO:
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Opolski z siedzibą przy pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole.
Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uni.opole.pl, poprzez formularz na stronie: http://iod.uni.opole.pl/kontakt/ lub pisząc na adres: Uniwersytet Opolski - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej http://iod.uni.opole.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów postępowania rekrutacyjnego na stanowisko asystenta lub wykładowcy.
Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest art. 6. ust. 1 pkt. b i c, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Zakres przetwarzania danych osobowych reguluje Kodeks Pracy oraz ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zmianami). Niepodanie wymaganych informacji (danych osobowych) skutkować będzie niezakwalifikowaniem do procesu rekrutacji.
Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również bez Pani/Pana zgody przekazywane do państw trzecich.
Dane przechowywane będą przez czas niezbędny dla zrealizowania rekrutacji na stanowisko określone w pkt.3.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.