Konkurs na stanowisko samodzielnego referenta / specjalistę w Biurze Rachunkowości
Konkurs
na stanowisko samodzielnego referenta / specjalistę
w Biurze
Rachunkowości
Wymagania
obligatoryjne:
Wykształcenie minimum średnie kierunkowe;
Co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku księgowym;
Praktyczna znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości;
Wiedza dotycząca zagadnień z zakresu środków trwałych, w tym klasyfikacji środków trwałych;
Dobra umiejętność sprawnego wykorzystania narzędzi informatycznych takich jak: Word, Excel;
Umiejętność pracy samodzielnej, jak i w zespole, pod presją czasu;
Umiejętność pozyskiwania wiedzy, dokładność w wykonywaniu obowiązków, dyspozycyjność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
Wymagania fakultatywne :
Wykształcenie wyższe ekonomiczne będzie dodatkowym atutem.
Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie m.in.:
Bieżące księgowanie operacji gospodarczych związanych z zakupem środków trwałych i pozostałych zgodnie z zakładowym planem kont uczelni w systemie finansowo-księgowym;
Ewidencja majątku trwałego, kontrola obiegu dokumentów środków trwałych;
Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji;
Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych (środki trwałe i WNiP), ewidencja, przegląd i bieżąca weryfikacja środków trwałych przeznaczonych do likwidacji, sprzedaży;
Potwierdzanie i weryfikacja sald kont środków trwałych;
Dekretowanie i kontrola dokumentów księgowych pod kątem ich zgodności z przyjętym planem kont;
Bieżące księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizowanymi projektami, w tym współfinansowanymi z UE;
Rozliczanie projektów w obszarze przychodowo – kosztowym zgodnie z przyjętymi zasadami;
Naliczanie i rozliczanie należnego i naliczonego podatku VAT;
Bieżąca analiza dokumentacji finansowej pod kontem rozliczeń VAT;
Sporządzanie deklaracji VAT i plików JPK;
Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych;
Opracowywanie danych na potrzeby obowiązkowej sprawozdawczości budżetowej, statystycznej oraz wewnętrznej;
Prowadzenie spraw związanych z bieżącą inwentaryzacją kont księgowych oraz na koniec roku obrotowego.
Oferujemy:
Pracę w stabilnej instytucji;
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
Świadczenia socjalne;
Karta multisportu;
Zatrudnienie od 1 października 2024 r.
Wymagane
dokumenty:
List motywacyjny;
Odpisy dokumentów (w tym kopie dyplomów), potwierdzających posiadane wykształcenie, odbyte szkolenia, kursy, itp.;
Referencje;
Oświadczenie o niekaralności.
Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 27.09.2024 r. w Biurze Kanclerza Uniwersytetu Opolskiego, Collegium Minus, pl. M. Kopernika 11a, 45-040 Opole.
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w terminie ustalonym przez organizatora konkursu.
Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Odrzucone oferty, w trzy miesiące po rozstrzygnięciu konkursu, zostaną komisyjnie zniszczone.
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia konkursu przed wskazanym terminem.
Na
dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli : „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z
ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”. (Dz.
U. z 2018, poz.1000)
INFORMACJA
O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA
OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Opolski z siedzibą przy pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole.
Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uni.opole.pl, poprzez formularz na stronie: http://iod.uni.opole.pl/kontakt/ lub pisząc na adres: Uniwersytet Opolski - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej http://iod.uni.opole.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów postępowania rekrutacyjnego na stanowisko: samodzielnego referenta / specjalistę ds. księgowości.
Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest art. 6. ust. 1 pkt. b i c, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1).Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Zakres przetwarzania danych osobowych reguluje Kodeks Pracy oraz ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zmianami). Niepodanie wymaganych informacji (danych osobowych) skutkować będzie niezakwalifikowaniem do procesu rekrutacji.
Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również bez Pani/Pana zgody przekazywane do państw trzecich.
Dane przechowywane będą przez czas niezbędny dla zrealizowania rekrutacji na stanowisko określone w pkt.3.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.