Technik / Samodzielny technik / Specjalista technik na WYDZIALE PRAWA I ADMINISTRACJI

Technik / Samodzielny technik / Specjalista technik

na WYDZIALE PRAWA I ADMINISTRACJI



Opis stanowiska pracy:

  1. CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ PRACOWNIKA:

  1. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji zajęć dydaktycznych:

  • przygotowywanie przydziałów czynności pracowników badawczo-dydaktycznych, dydaktycznych oraz osób prowadzących zajęcia w ramach godzin zleconych;

  • wprowadzanie do systemu USOS obciążeń i rozliczeń pensum pracowników;

  • zbieranie i aktualizowanie kart przedmiotów (sylabusów);

  • bieżące ewidencjonowanie oraz kontrolowanie nadgodzin i godzin związanych z prowadzeniem seminarium dyplomowego;

  • przygotowywanie symulacji przydziałów zajęć dydaktycznych na kolejny rok akademicki;

  • sporządzanie zapotrzebowania na realizację przedmiotów przez inne wydziały oraz sporządzanie projektów odpowiedzi na zapotrzebowania przychodzące z zewnątrz;

  1. Przygotowanie planów zajęć:

  • przyjmowanie od nauczycieli akademickich życzeń do planów;

  • sporządzanie planów zajęć zgodnie z terminami wynikającymi z wewnętrznych aktów prawnych;

  • przygotowanie do publikacji planów zajęć na stronach internetowych wydziału;

  • bieżące aktualizowanie planów zajęć;

  • rezerwowanie sal dydaktycznych;

  • przygotowywanie i aktualizowanie harmonogramów sesji egzaminacyjnych;

  1. Przygotowanie rejestracji na przedmioty do wyboru:

    • bieżące informowanie dziekana oraz koordynatorów kierunków o konieczności uruchomienia rejestracji na przedmioty do wyboru (przedmioty kierunkowe do wyboru, przedmioty modułowe i specjalistyczne, wykłady monograficzne, przedmioty realizowane w językach obcych, przedmioty seminaryjne);

    • przygotowanie poszczególnych tur terminów rejestracji w systemie USOSWeb;

    • ustalanie limitów miejsc na poszczególne przedmioty z uwzględnieniem programów studiów oraz liczebności roczników;

    • bieżące informowanie pracownika odpowiedzialnego za funkcjonowanie systemów informatycznych o ewentualnych problemach technicznych;

    • ewidencjonowanie dokumentacji związanej z rejestracją na przedmioty do wyboru;

  2. Dbałość o jakość kształcenia:

  • prowadzenie bieżącego kontaktu z pracownikami wydziału dotyczącego organizacji przebiegu zajęć dydaktycznych i innych;

  • prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej programów studiów;

  • utrzymywanie stałego kontaktu z innymi jednostkami organizacyjnymi kompetentnymi w sprawach związanych z obsługą dydaktyki;

  • kontrolowanie liczebności grup zajęciowych według limitów wynikających z wewnętrznych aktów prawnych;

  • przyjmowanie skarg, postulatów lub wniosków dotyczących zajęć dydaktycznych;

  • sporządzanie, w porozumieniu z koordynatorami kierunków, projektów zmian w programach studiów;

  • bieżące informowanie starostów oraz samorządu studenckiego o sprawach związanych z kształceniem oraz organizacją roku akademickiego;

  1. Bieżące monitorowanie spraw załatwianych za pośrednictwem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;

  2. Sporządzanie projektów pism, w tym wewnętrznych aktów prawnych (postanowień, komunikatów lub decyzji dziekana);

  3. Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi uczelni;

  4. Wykonywanie innych zadań administracyjno-biurowych zleconych przez dziekana lub koordynatorów kierunków.


Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie u jednego z największych pracodawców w Województwie Opolskim, w instytucji szkolnictwa wyższego na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji m.in. poprzez uczestnictwo w kursach, warsztatach, szkoleniach;

  • Świadczenia socjalne (m.in. według warunków określonych w Regulaminie ZFŚS UO)


Wymagania podstawowe:

  • Wykształcenie wyższe (z dowolnej dziedziny nauk);

  • Komunikatywna znajomość języka obcego (angielskiego lub rosyjskiego);

  • Doświadczenie w pracy w zespole;

  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office;

  • Kultura osobista;

  • Zdolności organizacyjne;

  • Samodzielność;

  • Lojalność.


Wymagania fakultatywne:

  • Znajomość struktury Uniwersytetu Opolskiego;

  • Umiejętność obsługi systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją;

  • Odporność na stres;

  • Doświadczenie w pracy urzędniczej lub kancelaryjnej;

  • Otwartość na zarządzanie zmianami w zespole.


Wymagane dokumenty:

  1. CV

  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

  3. List motywacyjny

  4. Odpisy/kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, doświadczenie zawodowe i umiejętności

  5. Oświadczenie o niekaralności z obowiązkiem dostarczenia Zaświadczenia o niekaralności w przypadku wygrania konkursu.


Przebieg konkursu:

  • Prawidłowe złożenie dokumentów do 19 sierpnia 2024 r.

  • Rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami do 23 sierpnia 2024 r.

  • Ogłoszenie wyników do 23 sierpnia 2024 r.

  • Zatrudnienie od września 2024 r.


Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2024 r. w Wydziale Prawa i Administracji, ul. Katowicka 87a, 45-061 Opole, gabinet 2.15 – piętro I (w godz. 10:00-14:00) lub elektronicznie na adres: inpuo@uni.opole.pl.


Przebieg konkursu:

  • Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w terminie wskazanym w ogłoszeniu.

  • Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowę tylko wybranych kandydatów lub nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyn.

  • Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone dwa miesiące po rozstrzygnięciu konkursu.

  • Konkurs organizowany zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U.2022 poz. 2240).

  • Na dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 24 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych” (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).


Informacja o ochronie danych osobowych:

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem” informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Opolski z siedzibą przy pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole.

  2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uni.opole.pl, poprzez formularz na stronie: http://iod.uni.opole.pl/kontakt/ lub pisząc na adres: Uniwersytet Opolski - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej http://iod.uni.opole.pl.

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów postępowania rekrutacyjnego.

  4. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest art. 6. ust. 1 pkt. b i c, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1).

  5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Zakres przetwarzania danych osobowych reguluje Kodeks Pracy oraz ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zmianami). Niepodanie wymaganych informacji (danych osobowych) skutkować będzie niezakwalifikowaniem do procesu rekrutacji.

  6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również bez Pani/Pana zgody przekazywane do państw trzecich.

  7. Dane przechowywane będą przez czas niezbędny dla zrealizowania rekrutacji na stanowisko określone w pkt.3.

  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.

  9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

.