Technik / Samodzielny technik / Specjalista technik na WYDZIALE PRAWA I ADMINISTRACJI
Technik / Samodzielny technik / Specjalista technik
na WYDZIALE PRAWA I ADMINISTRACJI
Opis stanowiska pracy:
CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ PRACOWNIKA:
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji zajęć dydaktycznych:
przygotowywanie przydziałów czynności pracowników badawczo-dydaktycznych, dydaktycznych oraz osób prowadzących zajęcia w ramach godzin zleconych;
wprowadzanie do systemu USOS obciążeń i rozliczeń pensum pracowników;
zbieranie i aktualizowanie kart przedmiotów (sylabusów);
bieżące ewidencjonowanie oraz kontrolowanie nadgodzin i godzin związanych z prowadzeniem seminarium dyplomowego;
przygotowywanie symulacji przydziałów zajęć dydaktycznych na kolejny rok akademicki;
sporządzanie zapotrzebowania na realizację przedmiotów przez inne wydziały oraz sporządzanie projektów odpowiedzi na zapotrzebowania przychodzące z zewnątrz;
Przygotowanie planów zajęć:
przyjmowanie od nauczycieli akademickich życzeń do planów;
sporządzanie planów zajęć zgodnie z terminami wynikającymi z wewnętrznych aktów prawnych;
przygotowanie do publikacji planów zajęć na stronach internetowych wydziału;
bieżące aktualizowanie planów zajęć;
rezerwowanie sal dydaktycznych;
przygotowywanie i aktualizowanie harmonogramów sesji egzaminacyjnych;
Przygotowanie rejestracji na przedmioty do wyboru:
bieżące informowanie dziekana oraz koordynatorów kierunków o konieczności uruchomienia rejestracji na przedmioty do wyboru (przedmioty kierunkowe do wyboru, przedmioty modułowe i specjalistyczne, wykłady monograficzne, przedmioty realizowane w językach obcych, przedmioty seminaryjne);
przygotowanie poszczególnych tur terminów rejestracji w systemie USOSWeb;
ustalanie limitów miejsc na poszczególne przedmioty z uwzględnieniem programów studiów oraz liczebności roczników;
bieżące informowanie pracownika odpowiedzialnego za funkcjonowanie systemów informatycznych o ewentualnych problemach technicznych;
ewidencjonowanie dokumentacji związanej z rejestracją na przedmioty do wyboru;
Dbałość o jakość kształcenia:
prowadzenie bieżącego kontaktu z pracownikami wydziału dotyczącego organizacji przebiegu zajęć dydaktycznych i innych;
prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej programów studiów;
utrzymywanie stałego kontaktu z innymi jednostkami organizacyjnymi kompetentnymi w sprawach związanych z obsługą dydaktyki;
kontrolowanie liczebności grup zajęciowych według limitów wynikających z wewnętrznych aktów prawnych;
przyjmowanie skarg, postulatów lub wniosków dotyczących zajęć dydaktycznych;
sporządzanie, w porozumieniu z koordynatorami kierunków, projektów zmian w programach studiów;
bieżące informowanie starostów oraz samorządu studenckiego o sprawach związanych z kształceniem oraz organizacją roku akademickiego;
Bieżące monitorowanie spraw załatwianych za pośrednictwem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
Sporządzanie projektów pism, w tym wewnętrznych aktów prawnych (postanowień, komunikatów lub decyzji dziekana);
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi uczelni;
Wykonywanie innych zadań administracyjno-biurowych zleconych przez dziekana lub koordynatorów kierunków.
Oferta:
Stabilne zatrudnienie u jednego z największych pracodawców w Województwie Opolskim, w instytucji szkolnictwa wyższego na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji m.in. poprzez uczestnictwo w kursach, warsztatach, szkoleniach;
Świadczenia socjalne (m.in. według warunków określonych w Regulaminie ZFŚS UO)
Wymagania podstawowe:
Wykształcenie wyższe (z dowolnej dziedziny nauk);
Komunikatywna znajomość języka obcego (angielskiego lub rosyjskiego);
Doświadczenie w pracy w zespole;
Umiejętność obsługi pakietu MS Office;
Kultura osobista;
Zdolności organizacyjne;
Samodzielność;
Lojalność.
Wymagania fakultatywne:
Znajomość struktury Uniwersytetu Opolskiego;
Umiejętność obsługi systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją;
Odporność na stres;
Doświadczenie w pracy urzędniczej lub kancelaryjnej;
Otwartość na zarządzanie zmianami w zespole.
Wymagane dokumenty:
CV
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
List motywacyjny
Odpisy/kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, doświadczenie zawodowe i umiejętności
Oświadczenie o niekaralności z obowiązkiem dostarczenia Zaświadczenia o niekaralności w przypadku wygrania konkursu.
Przebieg konkursu:
Prawidłowe złożenie dokumentów do 19 sierpnia 2024 r.
Rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami do 23 sierpnia 2024 r.
Ogłoszenie wyników do 23 sierpnia 2024 r.
Zatrudnienie od września 2024 r.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2024 r. w Wydziale Prawa i Administracji, ul. Katowicka 87a, 45-061 Opole, gabinet 2.15 – piętro I (w godz. 10:00-14:00) lub elektronicznie na adres: inpuo@uni.opole.pl.
Przebieg konkursu:
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w terminie wskazanym w ogłoszeniu.
Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowę tylko wybranych kandydatów lub nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyn.
Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone dwa miesiące po rozstrzygnięciu konkursu.
Konkurs organizowany zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U.2022 poz. 2240).
Na dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 24 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych” (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).
Informacja o ochronie danych osobowych:
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem” informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Opolski z siedzibą przy pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole.
Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uni.opole.pl, poprzez formularz na stronie: http://iod.uni.opole.pl/kontakt/ lub pisząc na adres: Uniwersytet Opolski - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej http://iod.uni.opole.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów postępowania rekrutacyjnego.
Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest art. 6. ust. 1 pkt. b i c, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1).Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Zakres przetwarzania danych osobowych reguluje Kodeks Pracy oraz ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zmianami). Niepodanie wymaganych informacji (danych osobowych) skutkować będzie niezakwalifikowaniem do procesu rekrutacji.
Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również bez Pani/Pana zgody przekazywane do państw trzecich.
Dane przechowywane będą przez czas niezbędny dla zrealizowania rekrutacji na stanowisko określone w pkt.3.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.