Technik / Samodzielny technik / Specjalista technik na WYDZIALE PRAWA I ADMINISTRACJI

Technik / Samodzielny technik / Specjalista technik

na WYDZIALE PRAWA I ADMINISTRACJI



Opis stanowiska pracy:

  1. CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ PRACOWNIKA:

  1. Zapewnienie obsługi kancelaryjnej wydziału:

  • rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących;

  • wysyłanie i doręczanie korespondencji wydziałowej;

  • wysyłanie i doręczanie korespondencji pracowników w obiegu wewnętrznym;

  • obsługa telefoniczna klientów wydziału;

  • obsługa poczty elektronicznej wydziału;

  • prowadzenie kalendarza dziekana oraz koordynatorów kierunków;

  • zakładanie i monitorowanie spraw w Elektronicznym Zarządzaniu Dokumentacją na zlecenie dziekana, koordynatorów kierunków, dziekanatu oraz zespołu obsługi dydaktyki i jakości kształcenia;

  • okresowe uzupełnianie danych na tablicach informacyjnych w budynku wydziału (dyżury pracowników, plany zajęć, wzmianki o sukcesach studentów i absolwentów itp.);

  1. Zapewnienie obsługi spraw kadrowych nauczycieli akademickich:

    • przygotowywanie - na podstawie danych przekazanych przez zespół obsługi dydaktyki i jakości kształcenia - dokumentacji związanej z zatrudnieniem nauczyciela akademickiego na godzinach zleconych;

    • przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wnioskami o powierzenie godzin zleconych;

    • prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem nauczycieli na godzinach zleconych we współpracy z właściwymi komórkami uczelnianymi;

    • okresowe zbieranie informacji o dyżurach nauczycieli akademickich oraz przygotowywanie treści na stronę internetową wydziału;

  2. Promocja działalności wydziału:

    • przygotowywanie treści na stronę internetową wydziału;

    • prowadzenie mediów społecznościowych wydziału;

    • utrzymywanie kontaktu ze szkołami średnimi oraz pośredniczenie w organizacji zajęć fakultatywnych dla uczniów i studentów;

    • monitorowanie oraz analizowanie metodologii rankingów wydziałów prawa;

  3. Organizacja i obsługa administracyjna posiedzeń kolegium dziekańskiego oraz komisji i zespołów właściwych w sprawach dydaktycznych;

  4. Bieżące monitorowanie spraw załatwianych za pośrednictwem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;

  5. Sporządzanie projektów pism, w tym wewnętrznych aktów prawnych (postanowień, komunikatów lub decyzji dziekana);

  6. Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi uczelni;

  7. Wykonywanie innych zadań administracyjno-biurowych zleconych przez dziekana lub koordynatorów kierunków.


Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie u jednego z największych pracodawców w Województwie Opolskim, w instytucji szkolnictwa wyższego na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji m.in. poprzez uczestnictwo w kursach, warsztatach, szkoleniach;

  • Świadczenia socjalne (m.in. według warunków określonych w Regulaminie ZFŚS UO)


Wymagania podstawowe:

  • Wykształcenie wyższe (z dowolnej dziedziny nauk);

  • Komunikatywna znajomość języka obcego (angielskiego lub rosyjskiego);

  • Doświadczenie w pracy w zespole;

  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office;

  • Kultura osobista;

  • Zdolności organizacyjne;

  • Samodzielność;

  • Lojalność.


Wymagania fakultatywne:

  • Znajomość struktury Uniwersytetu Opolskiego;

  • Umiejętność obsługi systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją;

  • Odporność na stres;

  • Doświadczenie w pracy urzędniczej lub kancelaryjnej;

  • Otwartość na zarządzanie zmianami w zespole.


Wymagane dokumenty:

  1. CV

  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

  3. List motywacyjny

  4. Odpisy/kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, doświadczenie zawodowe i umiejętności

  5. Oświadczenie o niekaralności z obowiązkiem dostarczenia Zaświadczenia o niekaralności w przypadku wygrania konkursu.


Przebieg konkursu:

  • Prawidłowe złożenie dokumentów do 19 sierpnia 2024 r.

  • Rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami do 23 sierpnia 2024 r.

  • Ogłoszenie wyników do 23 sierpnia 2024 r.

  • Zatrudnienie od września 2024 r.


Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2024 r. w Wydziale Prawa i Administracji, ul. Katowicka 87a, 45-061 Opole, gabinet 2.15 – piętro I (w godz. 10:00-14:00) lub elektronicznie na adres: inpuo@uni.opole.pl.


Przebieg konkursu:

  • Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w terminie wskazanym w ogłoszeniu.

  • Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowę tylko wybranych kandydatów lub nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyn.

  • Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone dwa miesiące po rozstrzygnięciu konkursu.

  • Konkurs organizowany zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U.2022 poz. 2240).

  • Na dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 24 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych” (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).


Informacja o ochronie danych osobowych:

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem” informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Opolski z siedzibą przy pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole.

  2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uni.opole.pl, poprzez formularz na stronie: http://iod.uni.opole.pl/kontakt/ lub pisząc na adres: Uniwersytet Opolski - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej http://iod.uni.opole.pl.

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów postępowania rekrutacyjnego.

  4. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest art. 6. ust. 1 pkt. b i c, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1).

  5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Zakres przetwarzania danych osobowych reguluje Kodeks Pracy oraz ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zmianami). Niepodanie wymaganych informacji (danych osobowych) skutkować będzie niezakwalifikowaniem do procesu rekrutacji.

  6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również bez Pani/Pana zgody przekazywane do państw trzecich.

  7. Dane przechowywane będą przez czas niezbędny dla zrealizowania rekrutacji na stanowisko określone w pkt.3.

  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.

  9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

.