Konkurs na stanowisko referent/specjalista w Biurze Kanclerza – Archiwum
Wymagania niezbędne:
wykształcenie średnie, mile widziane wyższe
znajomości przepisów prawa archiwalnego i przepisów towarzyszących o charakterze archiwalnym,
znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych
Wymagania dodatkowe:
Kurs kancelaryjno - archiwalny I i II stopnia,
Doświadczenie w pracy w administracji/archiwum,
Znajomość zagadnień kancelaryjnych,
Znajomość ustawy o Szkolnictwie Wyższym,
Umiejętność pracy w zespole jak i również samodzielnie,
Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
Odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
Dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, w szczególności Pakiet MS Office,
Zakres obowiązków :
porządkowanie, uzupełnianie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego;
porządkowanie dokumentacji przyjętej w stanie nieuporządkowanym;
przyjmowanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji;
przyjmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych;
udostępnianie i wypożyczanie dokumentów z archiwum, oraz weryfikacja terminowych zwrotów;
wykonywanie prac magazynowych przy zasobie archiwalnym;
sprawowanie nadzoru nad warunkami przechowywania w archiwum;
prowadzenie bieżącej konsultacji dla pracowników dotyczącej przepisów kancelaryjno-archiwalnych, prawidłowego prowadzenia dokumentacji w komórkach organizacyjnych oraz prawidłowego opracowania dokumentacji podlegającej przekazaniu do archiwum zakładowego;
Oferujemy:
pracę w stabilnej instytucji,
zatrudnienie na podstawie umowy na czas zastępstwa w pełnym wymiarze czasu pracy,
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
szkolenia,
świadczenia socjalne,
planowane zatrudnienie od 1 wrzesień 2023 r.
Wymagane dokumenty:
kwestionariusz osobowy
list motywacyjny,
odpisy dokumentów (w tym kopie dyplomów), potwierdzających posiadane wykształcenie, odbyte szkolenia, kursy, itp. oraz potwierdzające doświadczenie zawodowe.
Konkurs organizowany zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696).
Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 14 lipca 2023 roku
w Biurze Kanclerza Uniwersytetu Opolskiego,
Collegium Minus,
pl. M. Kopernika 11a,
45-040 Opole, w pokoju nr 20 (II piętro).
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w terminie ustalonym przez organizatora konkursu.
Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Odrzucone oferty, w trzy miesiące po rozstrzygnięciu konkursu, zostaną komisyjnie zniszczone.
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia konkursu przed wskazanym terminem lub do jego przedłużenia.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Na dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych" (Dz. U. z 2018, poz.1000).
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Opolski z siedzibą przy pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole.
Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uni.opole.pl, poprzez formularz na stronie: http://iod.uni.opole.pl/kontakt/ lub pisząc na adres: Uniwersytet Opolski – Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej http://iod.uni.opole.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów postępowania rekrutacyjnego na stanowisko: samodzielnego referenta / specjalistę w Biurze Rachuby Wynagrodzeń.
Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest art. 6. ust. 1 pkt. b i c, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Zakres przetwarzania danych osobowych reguluje Kodeks Pracy oraz ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zmianami). Niepodanie wymaganych informacji (danych osobowych) skutkować będzie niezakwalifikowaniem do procesu rekrutacji.
Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również bez Pani/Pana zgody przekazywane do państw trzecich.
Dane przechowywane będą przez czas niezbędny dla zrealizowania rekrutacji na stanowisko określone w pkt.3.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.