Konkurs na stanowisko referent/specjalista w Biurze Kanclerza – Archiwum

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie, mile widziane wyższe

  • znajomości przepisów prawa archiwalnego i przepisów towarzyszących o charakterze archiwalnym,

  • znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych

Wymagania dodatkowe:

  • Kurs kancelaryjno - archiwalny I i II stopnia,

  • Doświadczenie w pracy w administracji/archiwum,

  • Znajomość zagadnień kancelaryjnych,

  • Znajomość ustawy o Szkolnictwie Wyższym,

  • Umiejętność pracy w zespole jak i również samodzielnie,

  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,

  • Odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,

  • Dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, w szczególności Pakiet MS Office,

Zakres obowiązków :

  • porządkowanie, uzupełnianie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego;

  • porządkowanie dokumentacji przyjętej w stanie nieuporządkowanym;

  • przyjmowanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji;

  • przyjmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych;

  • udostępnianie i wypożyczanie dokumentów z archiwum, oraz weryfikacja terminowych zwrotów;

  • wykonywanie prac magazynowych przy zasobie archiwalnym;

  • sprawowanie nadzoru nad warunkami przechowywania w archiwum;

  • prowadzenie bieżącej konsultacji dla pracowników dotyczącej przepisów kancelaryjno-archiwalnych, prawidłowego prowadzenia dokumentacji w komórkach organizacyjnych oraz prawidłowego opracowania dokumentacji podlegającej przekazaniu do archiwum zakładowego;

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej instytucji,

  • zatrudnienie na podstawie umowy na czas zastępstwa w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,

  • szkolenia,

  • świadczenia socjalne,

  • planowane zatrudnienie od 1 wrzesień 2023 r.

Wymagane dokumenty:

kwestionariusz osobowy

list motywacyjny,

odpisy dokumentów (w tym kopie dyplomów), potwierdzających posiadane wykształcenie, odbyte szkolenia, kursy, itp. oraz potwierdzające doświadczenie zawodowe.

Konkurs organizowany zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696).

Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 14 lipca 2023 roku
w  Biurze Kanclerza Uniwersytetu Opolskiego,
Collegium Minus,
pl. M. Kopernika 11a,
45-040 Opole, w pokoju nr 20 (II piętro).

Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w terminie ustalonym przez organizatora konkursu.

Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Odrzucone oferty, w trzy miesiące po rozstrzygnięciu konkursu, zostaną komisyjnie zniszczone.
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia konkursu przed wskazanym terminem lub do jego przedłużenia.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Na dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych"  (Dz. U. z 2018, poz.1000).


INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA OSOBY  UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:

Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Opolski z siedzibą przy pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole.

Administrator danych osobowych wyznaczył  Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uni.opole.pl, poprzez formularz na stronie: http://iod.uni.opole.pl/kontakt/ lub pisząc na adres: Uniwersytet Opolski – Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej http://iod.uni.opole.pl.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów postępowania rekrutacyjnego na stanowisko: samodzielnego referenta / specjalistę w Biurze Rachuby Wynagrodzeń.

Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest  art. 6. ust. 1 pkt. b i c, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1).

Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Zakres przetwarzania danych osobowych reguluje Kodeks Pracy oraz ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zmianami). Niepodanie wymaganych informacji (danych osobowych) skutkować będzie niezakwalifikowaniem do procesu rekrutacji.

Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również bez Pani/Pana zgody przekazywane do państw trzecich.

Dane przechowywane będą przez czas niezbędny dla zrealizowania rekrutacji na stanowisko określone w pkt.3.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.

Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

.