Specjalista. Analityk do Laboratorium Badań Ekotoksykologicznych

Oczekiwania wobec kandydata:

  • wykształcenie wyższe na kierunku biologia, ochrona środowiska, biotechnologia lub pokrewne;
  • znajomość teoretyczna i praktyczna podstawowych technik laboratoryjnych oraz zasad mikroskopowania;
  • umiejętność samodzielnego planowania i wykonywania analiz;
  • znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B1;
  • dobra umiejętność obsługi komputera i pakietu Office (Word, Excel, Power Point);
  • inne wymagania: dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy w zespole, dokładność i skrupulatność, gotowość do podejmowania szkoleń i zwiększania własnych kompetencji.

Opis (zakres zadań na stanowisku):

  • udział, planowanie i prowadzenie badań ekotoksykologicznych zgodnie z obowiązującymi normami i wytycznymi – badania toksyczności w oparciu o bakterie, organizmy wodne (glony, skorupiaki), rośliny;
  • samodzielne opracowywanie planów i sprawozdań z badań;
  • prowadzenie dokumentacji laboratorium;
  • organizacja pracy laboratorium;
  • praca w systemie DPL (Dobra Praktyka Laboratoryjna).

Dokumenty:

  • CV wraz z dyplomami potwierdzającymi wykształcenie,
  • kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony www.uni.opole.pl  z Zakładki Pracownik – dokumenty do pobrania),
  • dokumenty potwierdzające staż pracy oraz doświadczenie.

Termin składania dokumentów: 21 marca 2022 r.

Miejsce i sposób złożenia dokumentów:

  • osobiście - Biuro Uniwersyteckiego Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Uniwersytetu Opolskiego, 45-054 Opole, ul. Grunwaldzka 31, pok. 2 (Dom Studenta Kmicic) w godzinach: 8.00-15.00,
  • drogą pocztową - w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpłynięcia dokumentów do Biura UCTWiT UO,
  • na adres e-mail: transferwiedzy@uni.opole.pl

Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone w dwa miesiące po rozstrzygnięciu konkursu.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Na dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z Ustawą z dnia 24 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000).

KLAUZULA RODO

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Opolski z siedzibą przy pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole.
  2. Administrator danych osobowych wyznaczył  Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uni.opole.pl, poprzez formularz na stronie: http://iod.uni.opole.pl/kontakt/ lub pisząc na adres: Uniwersytet Opolski - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej http://iod.uni.opole.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów postępowania rekrutacyjnego na stanowisko: pracownik administracyjny.
  4. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest  art. 6. ust. 1 pkt. b i c, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1).
  5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Zakres przetwarzania danych osobowych reguluje Kodeks Pracy oraz ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zmianami). Niepodanie wymaganych informacji (danych osobowych) skutkować będzie niezakwalifikowaniem do procesu rekrutacji.
  6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również bez Pani/Pana zgody przekazywane do państw trzecich.
  7. Dane przechowywane będą przez czas niezbędny dla zrealizowania rekrutacji na stanowisko określone w pkt.3.
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.
  9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

.