Konkurs na stanowisko referenta/specjalisty w Biurze Zamówień Publicznych

aktualizacja: 10.11.2021 r.

WYMAGANIA OBLIGATORYJNE:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Co najmniej dwunasto- [ 12 ] miesięczne doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego;
  • Potwierdzone uczestnictwo w co najmniej jednym [ 1 ] szkoleniu z zakresu zamówień publicznych w  okresie ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz swobodne poruszanie się  w edytorach testowych oraz arkuszach kalkulacyjnych, w szczególności w pakiecie Microsoft Office;
  • Umiejętność analitycznego myślenia, pracy samodzielnej jak i w zespole, kreatywność, odporność na stres, odpowiedzialność, sumienność, skrupulatność, cierpliwość, kultura osobista oraz miła aparycja;
  • Umiejętność sporządzania i redagowania pism.

WYMAGANIA FAKULTATYWNE:
  • Umiejętność sporządzania i redagowania dokumentacji przetargowej, wzorów umów, pism, sporządzania protokołów;
  • Co najmniej dwu - [ 2 ] letnie doświadczenie w procedurze zamówień publicznych po  stronie Zamawiającego lub Wykonawcy;
  • Praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych;
  • Ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych;
  • Ukończone studia z zakresu prawa, administracji lub kontroli i audytu;
  • Umiejętność zamieszczania ogłoszeń na portalu e-Zamówienia oraz w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
  • Znajomość podstawowych zasad realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w szczególności w zakresie udzielania zamówień publicznych na ich potrzeby;
  • Umiejętność interpretacji aktów prawnych, w szczególności dotyczących problematyki zamówień publicznych.

OPIS STANOWISKA:
  • Przygotowywanie i prowadzenie postępowań w zakresie procedur udzielania zamówień publicznych (sporządzanie pełnej dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, dbanie o prawidłowość prowadzonych postępowań), w tym współpraca z innymi jednostkami Uniwersytetu Opolskiego w powyższym zakresie;
  • Analiza i weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE, ustawą Prawo zamówień publicznych i  wewnętrznymi regulacjami Uniwersytetu Opolskiego;
  • Monitorowanie aktualnych przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej i sądowego w zakresie zamówień publicznych;
  • Archiwizowanie sporządzonych dokumentów dotyczących prowadzonych postępowań.

WARUNKI PRACY:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Świadczenia socjalne;
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej czterech [ 4 ] godzin;
  • Wynagrodzenie: 4000-4750 złotych brutto (na co składa się wynagrodzenie podstawowe i stała 25% premia);
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach.
WYMAGANE DOKUMENTY:
  • Kwestionariusz osobowy z dokładnym  opisem przebiegu wykształcenia i doświadczenia zawodowego,
  • List motywacyjny,
  • Odpisy dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie i  umiejętności,
  • Oświadczenie o niekaralności.

Dokumenty należy składać  w nieprzekraczalnym terminie do 23 listopada 2021 r. w Biurze Spraw Pracowniczych Uniwersytetu Opolskiego, Collegium Minus, Pl. Kopernika  11 A, 45-040 Opole (parter pok. Nr 6).

Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w terminie ustalonym przez organizatora konkursu.

Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone w dwa miesiące po rozstrzygnięciu konkursu.

Konkurs organizowany zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696)

Na dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 24 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000).



.