Prezentujemy nowe logo Uniwersytetu Opolskiego

Zdjęcie nagłówkowe otwierające podstronę: Prezentujemy nowe logo Uniwersytetu Opolskiego

Oto nowy znak Uniwersytetu Opolskiego. Logo, którym od tego momentu posługiwać się będziemy w komunikacji z Wami. W drukach. Gadżetach. I na wszelkich innych polach eksploatacji.

Dlaczego w ten sposób? Bo symbolicznie chcemy się OTWORZYĆ. Na Was, na nowe. Strzałka skierowana do wnętrza litery „O" odwołuje się do filaru nowej strategii wizerunkowej marki uczelni — chęci poznania siebie i innych, dociekliwości, otwartości na świat, ludzi, wiedzę.

Zaprojektowany został cały system identyfikacji wizualnej. Znak główny, sygnet, wersje skrócone, pionowe i poziome. Mamy nowy kolor. Ponadto każdy z naszych wydziałów otrzymał osobny, niezależny logotyp. Zbudowane zostały one na dziewięciopolowej siatce i symbolicznie nawiązują do głównych obszarów tematycznych poszczególnych jednostek UO.

Chcemy, abyśmy wszyscy, dzięki nowej identyfikacji, mogli śmiało i z dumą mówić: jestem z UO!!




16
16
16
16
16
16
16
16
16
16
16
16
16
16
16
16
.