Asystent dydaktyczny w Katedrze Języka Francuskiego/ adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

OFERTA

- uposażenie zgodne z Regulaminem Wynagradzania w UO,

- stabilna praca w renomowanej uczelni publicznej,

- wsparcie administracyjne, biblioteczne i IT stanowiska pracy,

- dostęp do szkoleń z dydaktyki akademickiej,

- dostęp do dofinansowania wyjazdów konferencyjnych i mobilności Erasmus+,

- dodatki zadaniowe za udział w projektach,

- dodatki motywacyjne uzależnione od wyników pracy i zaangażowania,

- praca w zgranym, umiędzynarodowionym zespole.


OFFRE D’EMPLOI

- des émoluments conformes au règlement de rémunération de l'UO,

- un emploi stable dans une université publique renommée,

- un soutien administratif, bibliothécaire et informatique sur le lieu de travail,

- l'accès à une formation à l'enseignement universitaire,

- l'accès au financement de conférences et à la mobilité Erasmus+,

- des indemnités liées aux tâches pour la participation à des projets,

- des primes d'encouragement liées aux performances et à l'engagement,

- travailler au sein d'une équipe soudée et internationalisée.


PODSTAWOWE WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które posiadają

  1. dyplom magistra filologii romańskiej (lub analogiczny, np. zdobyty na uczelni zagranicznej).

  2. Dorobek naukowy w zakresie językoznawstwa, translatoryki lub glottodydaktykitj. publikacje w punktowanych czasopismach w języku francuskim, prace recenzowane, projekty badawczo-rozwojowe, udział w konferencjach naukowych.

  3. Doświadczenie w dydaktyce akademickiej w języku francuskim.

  4. Stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa (adiunkt) lub otwarty przewód doktorski (asystent dydaktyczny).

  5. Wykazują gotowość do prowadzenia zajęć w zakresie francuskiego języka branżowego (francuski język administracji, francuski język biznesu, instytucje Unii Europejskiej) oraz tłumaczeń.

  6. wykazują pełną dyspozycyjność i chęć podejmowania dodatkowych obowiązków (organizacyjnych, promocyjnych, itp.).


CONDITIONS D'ADMISSION

Le concours est ouvert aux candidats qui ont

1) une maîtrise en philologie romane (ou équivalent, par exemple d'une université étrangère).

2) Des travaux académiques en linguistique, traductologie ou didactique du FLE, c'est-à-dire des publications dans des revues francophones, des articles scientifiques, des projets de recherche et de développement, la participation à des conférences scientifiques.

3) Une expérience dans l'enseignement universitaire du français.

4) Doctorat en linguistique (enseignant chercheur) ou thèse de doctorat en cours (assistant didactique).

5) Volonté avérée d'enseigner le français professionnel (administratif, des affaires, des institutions européennes) et la traduction.

6) Disponibilité et volonté d'assumer des responsabilités supplémentaires (organisationnelles, promotionnelles, etc.).


DODATKOWE KRYTERIA KWALIFIKACYJNE

Od kandydatów oczekuje się również:

1) znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym udział w międzynarodowych projektach.

2) Dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi nowoczesnych narzędzi wspomagających pracę tłumacza i znajomość technik przekładu.

3) Mobilność zagraniczna lub współpraca z ośrodkami zagranicznymi.


CRITÈRES D'ÉLIGIBILITÉ SUPPLÉMENTAIRES

Les candidats

  1. doivent avoir une connaissance de l'anglais à un niveau permettant de participer à des projets internationaux ;

  2. posséder une expérience dans la mobilité à l'étranger ou coopération avec des centres étrangers.

  3. La capacité à utiliser des outils modernes d'aide à la traduction et connaissance des techniques de traduction sera un avantage supplémentaire.


WYMAGANE DOKUMENTY KWALIFIKACYJNE

1) podanie o zatrudnienie skierowane do JM Rektora Uniwersytetu Opolskiego,

2) CV wraz z informacją o dotychczasowym przebiegu edukacji i zatrudnienia,

3) kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,

4) kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie dostępny na stronie: https://www.uni.opole.pl/page/41/pracownicy-dokumenty-do-pobrania,

5) wykaz publikacji, konferencji, szkoleń i doświadczenia dydaktycznego i współpracy zagranicznej,

6) kopie dokumentów poświadczających spełnianie kryteriów kwalifikacyjnych,

7) oświadczenie kandydata, że Uniwersytet Opolski będzie podstawowym miejscem pracy,

8) oświadczenie o dziedzinie nauki i dyscyplinie naukowej.


DOCUMENTS DE QUALIFICATION REQUIS

1) Demande d'emploi adressée au recteur de l'université d'Opole ;

2) un curriculum vitae contenant des informations sur les études suivies et l'emploi occupé jusqu'à présent ;

3) copie du diplôme universitaire ;

4) questionnaire personnel du candidat à l'emploi disponible à l'adresse suivante : https://www.uni.opole.pl/page/41/pracownicy-dokumenty-do-pobraniaKwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

5) liste de publications, de conférences, de formations et de l'expérience en matière d'enseignement et de coopération à l'étranger ;

6) copies des documents attestant que les critères d'éligibilité sont remplis ;

7) déclaration du candidat selon laquelle l'université d'Opole sera le principal lieu d'emploi ;

8) une déclaration sur le domaine scientifique et la discipline scientifique.


MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW

LIEU ET DATE LIMITE D'ENVOI DES DOCUMENTS


Uniwersytet Opolski

Sekretariat Instytutu Językoznawstwa

45-040 Opole

pl. Kopernika 11 p. 203


Termin: do 4 września 2023 r. do godz. 14.00

Avant le 4 septembre 2023, à 14.00


lub pocztą elektroniczną na adres: instytutjezykoznawstwa@uni.opole.plz dopiskiem: konkurs na stanowisko asystenta dydaktycznego w Katedrze Języka Francuskiego. Zgłoszenia będą rozpatrywane przez Komisję Konkursową, która zastrzega sobie prawo zakończenia konkursu bez wyłonienia kandydata. Komisja Konkursowa może zaprosić kandydata na spotkanie.

ou par e-mail à l'adresse suivante : instytutjezykoznawstwa@uni.opole.plavec pour objet : concours pour le poste d'assistant au département de français. Les candidatures seront examinées par la Commission du concours, qui se réserve le droit de clore le concours sans sélectionner de candidat. La Commission du concours peut inviter le candidat à un entretien.


KLAUZULA RODO

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Opolski z siedzibą przy pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole.

  2. Administrator danych osobowych wyznaczył  Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uni.opole.pl, poprzez formularz na stronie: http://iod.uni.opole.pl/kontakt/ lub pisząc na adres: Uniwersytet Opolski - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej http://iod.uni.opole.pl.

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów postępowania rekrutacyjnego na stanowisko: ASYSTENTA DYDAKTYCZNEGO/ADIUNKTA.

  4. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest  art. 6. ust. 1 pkt. b i c, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1).

  5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Zakres przetwarzania danych osobowych reguluje Kodeks Pracy oraz ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zmianami). Niepodanie wymaganych informacji (danych osobowych) skutkować będzie niezakwalifikowaniem do procesu rekrutacji.

  6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również bez Pani/Pana zgody przekazywane do państw trzecich.

  7. Dane przechowywane będą przez czas niezbędny dla zrealizowania rekrutacji na stanowisko określone w pkt.3.

  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.

  9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

.