Stanowisko adiunkta/asystenta w Instytucie Językoznawstwa (anglistyka/ komunikacja)

OFERTA

- uposażenie zgodne z Regulaminem Wynagradzania w UO,

- stabilna praca w renomowanej uczelni publicznej,

- wsparcie administracyjne, biblioteczne i IT stanowiska pracy,

- dostęp do szkoleń z dydaktyki akademickiej,

- dostęp do dofinansowania wyjazdów konferencyjnych i mobilności Erasmus+,

- dodatki zadaniowe za udział w projektach,

- dodatki motywacyjne uzależnione od wyników pracy i zaangażowania,

- praca w zgranym, umiędzynarodowionym zespole.


PODSTAWOWE WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE

Kandydat powinien posiadać:

  1. Stopień magistra filologii angielskiej (lub analogiczny, np. zdobyty na uczelni zagranicznej).

  2. Dorobek naukowy w zakresie językoznawstwa (analiza dyskursu, stylistyka, pragmatyka, retoryka, języki specjalistyczne, komunikacja interkulturowa) tj. publikacje w punktowanych czasopismach w języku angielskim, prace recenzowane, projekty badawczo-rozwojowe, udział w konferencjach naukowych.

  3. Udokumentowane doświadczenie w dydaktyce akademickiej w języku angielskim (poziom B2-C2).

  4. Stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa (adiunkt) lub otwarty przewód doktorski (asystent dydaktyczny).

DODATKOWE KRYTERIA KWALIFIKACYJNE

  1. Ukończenie szkoleń podnoszących umiejętności badawcze.

  2. Ukończenieszkoleń lub dorobek zawodowy w zakresie obsługi komunikacji publicznej.

  3. Mobilność zagraniczna lub współpraca z ośrodkami zagranicznymi.



WYMAGANE DOKUMENTY KWALIFIKACYJNE

1) podanie o zatrudnienie skierowane do JM Rektora Uniwersytetu Opolskiego,

2) CV wraz z informacją o dotychczasowym przebiegu edukacji i zatrudnienia,

3) kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,

4) kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie dostępny na stronie: https://www.uni.opole.pl/page/41/pracownicy-dokumenty-do-pobrania,

5) wykaz publikacji, konferencji, szkoleń i doświadczenia dydaktycznego i współpracy zagranicznej

6) kopie dokumentów poświadczających spełnianie kryteriów kwalifikacyjnych

7) oświadczenie kandydata, że Uniwersytet Opolski będzie podstawowym miejscem pracy,

8) oświadczenie o dziedzinie nauki i dyscyplinie naukowej.


MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Uniwersytet Opolski

Sekretariat Instytutu Językoznawstwa

45-040 Opole

pl. Kopernika 11 p. 203


Termin: do 23 czerwca 2023 r. do godz. 14.00


KLAUZULA RODO

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Opolski z siedzibą przy pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole.

  2. Administrator danych osobowych wyznaczył  Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uni.opole.pl, poprzez formularz na stronie: http://iod.uni.opole.pl/kontakt/ lub pisząc na adres: Uniwersytet Opolski - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej http://iod.uni.opole.pl.

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów postępowania rekrutacyjnego na stanowisko adiunkta/asystenta.

  4. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest  art. 6. ust. 1 pkt. b i c, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1).

  5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Zakres przetwarzania danych osobowych reguluje Kodeks Pracy oraz ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zmianami). Niepodanie wymaganych informacji (danych osobowych) skutkować będzie niezakwalifikowaniem do procesu rekrutacji.

  6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również bez Pani/Pana zgody przekazywane do państw trzecich.

  7. Dane przechowywane będą przez czas niezbędny dla zrealizowania rekrutacji na stanowisko określone w pkt.3.

  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.

  9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

.