Kandydacie, otrzymasz indywidualny numer rachunku bankowego, na który będziesz wnosił opłatę rekrutacyjną. Numer rachunku (dane do przelewu) będzie widoczny w formularzu „Moje konto” w zakładce „Płatności”.
Przed dokonaniem wpłaty sprawdź, czy wpisałeś poprawny numer rachunku bankowego!
Wniesienie opłaty rekrutacyjnej będzie również możliwe za pośrednictwem przycisku platformy AutoPay (przelew natychmiastowy – dodatkowy koszt ok. 1,50 zł), widocznego w zakładce „Płatności”
Uniwersytet Opolski pobiera opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł za rejestrację na każdym kierunku, jednak na kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych opłata wynosi
150 zł (sprawdzian praktyczny). Zapisując się na ten sam kierunek studiów w trybie stacjonarnym
i niestacjonarnym, wnosi się tylko jedną wpłatę. Opłaty od kandydatów muszą wpłynąć na konto uczelni przed terminem ogłoszenia wyników kwalifikacji, w terminach podanych w harmonogramie i IRK. Brak opłaty rekrutacyjnej na koncie Uczelni w podanych terminach (liczy się data zaksięgowania opłaty a nie nadania przelewu) wyklucza automatycznie kandydata z dalszego postępowania rekrutacyjnego. Dotyczy to kandydatów rejestrujących się w I. terminie rekrutacji (wszystkie kierunki). W II. terminie rekrutacji, za wyjątkiem kierunków Wydziału Nauk o Zdrowiu oraz Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych, kandydat bezpośrednio po zarejestrowaniu opłaty na koncie na wybranym kierunku w IRK składa dokumenty w komisji rekrutacyjnej – o przyjęciu decyduje wtedy kolejność złożenia dokumentów.
Opłaty wniesione przez kandydata nie podlegają zwrotowi. Wyjątkiem są następujące przypadki:
nieotwarcie kierunku studiów spowodowane małą liczbą kandydatów;
pomyłki kandydata związanej z wpłatą w zawyżonej wysokości;
brak zapisu na kierunek (wycofanie poczynionego zapisu możliwe jest najpóźniej
w ostatnim terminie rejestracji podanym w harmonogramie rekrutacji);
wniesienie opłaty po terminie
nieważnej rejestracji – brak świadectwa maturalnego (niezdana matura) lub dyplomu (nieukończone studia).
Wniosek o zwrot opłaty rekrutacyjnej kandydatów z polskim obywatelstwem musi być przesłany wyłącznie drogą elektroniczną na adres: sikora@uni.opole.pl , tylko na formularzu dostępnym na tej stronie (pobierz) w nieprzekraczalnym terminie 31 października 2024 r. dla studiów rozpoczynających się od semestru zimowego lub odpowiednio w terminie do 31 marca 2025 r. w przypadku studiów rozpoczynających się od semestru letniego. Wnioski nadsyłane w sierpniu będą rozpatrywane dopiero we wrześniu, ze względu na przerwę urlopową!
Wnioski o zwrot opłaty rekrutacyjnej cudzoziemców powinny zostać wysłane drogą mailową
do International Students Office (hello@uni.opole.pl) w nieprzekraczalnym terminie do
31 października 2024 r. dla studiów rozpoczynających się od semestru zimowego lub odpowiednio w terminie do 31 marca 2025 r. w przypadku studiów rozpoczynających się od semestru letniego. Przy wnioskowaniu o zwrot opłaty należy posłużyć się formularzem dostępnym pod tym linkiem
Numer rachunku bankowego wygenerowany w systemie IRK służy wyłącznie do wniesienia opłaty rekrutacyjnej! Po przyjęciu na studia, wszelkich wpłat (czesne, opłaty za powtarzanie semestru itp.) należy dokonywać tylko na otrzymany indywidualny (inny niż dedykowany dla opłat rekrutacyjnych) numer konta dostępny w zakładce „Płatności FK” systemu USOSWeb.
Kandydat wpisany na listę studentów po otrzymaniu pocztą elektroniczną na adres email informacji o utworzeniu konta użytkownika w serwisie USOSweb, bezzwłocznie wpłaca 22 zł
za legitymację studencką na podane w USOSweb konto.
Wpłata na konto dedykowane dla opłaty rekrutacyjnej (wygenerowane w systemie IRK) może spowodować opóźnienie wydania legitymacji studenckiej.
Uniwersytet Opolski
ul. Kopernika 11a
45-040 Opole
Rektorat
tel.: 77 541 59 03
Biuro Kanclerza
tel.: 77 541 60 70
NIP: 754-000-71-79
Regon: 000001382
carefully created by Uniwersytet Opolski