Konkurs na stanowisko samodzielny referent w Biurze Spraw Studenckich
Wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie,
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie: pakietu MS Office (Excel, Word, Teams),
- samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań oraz dokładność i komunikatywność.
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w pracy w administracji szkolnictwa wyższego,
- znajomość systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w instytucji szkolnictwa wyższego na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji m.in. poprzez uczestnictwo w kursach, warsztatach, szkoleniach;
- świadczenia socjalne.
Planowane zatrudnienie: wrzesień/październik 2024 r.
Wymiar zatrudnienia: pełen etat na czas określony.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- List motywacyjny,
- Odpisy dokumentów potwierdzające wykształcenie, doświadczenie zawodowe i umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać do Biura Spraw Pracowniczych z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko samodzielny referent w Biurze Spraw Studenckich” do dnia 15.09.2024 r., na adres:
Uniwersytet Opolski,
pl. Kopernika 11a45-040 Opole
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w terminie ustalonym przez organizatora konkursu.
Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowę tylko wybranych kandydatów lub nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyn.
Oferty dostarczone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone dwa miesiące po rozstrzygnięciu konkursu.
Konkurs organizowany zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U.z 2019 r. poz. 1696).
KLAUZULA RODO
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:
Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@uni.opole.pl, poprzez formularz na stronie: http://iod.uni.opole.pl/kontakt/ lub pisząc na adres: Uniwersytet Opolski - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej http://iod.uni.opole.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów postępowania rekrutacyjnego na stanowisko samodzielnego referenta.
Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest art. 6. ust. 1 pkt. b i c, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Zakres przetwarzania danych osobowych reguluje Kodeks Pracy oraz ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zmianami). Niepodanie wymaganych informacji (danych osobowych) skutkować będzie niezakwalifikowaniem do procesu rekrutacji.
Dane przechowywane będą przez czas niezbędny dla zrealizowania rekrutacji na stanowisko określone w pkt.3.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jeśli uzna Pani/Pan za uzasadnione, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.